Vroegah, ooit, in de donkere jaren 0, tourde ik met mijn vrienden van een metalband door Europa. Helemaal zoals het hoort: verrot busje, paar maten, herrie maken en bier. Ergens in de uren onderweg (de bus ging slechts 76 km/u) gingen we onze namen meer “metal” maken. toen werd Huub Bellemakers Buub Hellemokers.

onze arme 
tourbus.

Hellemokers heb ik voor allerlei dingen gebruikt, maar voor deze nieuwe stap vind ik Buub Communicatie de beste. Omdat het nieuw is, soit, maar omdat het ook verwondering opwekt. Wat betekent dat? Is het een naam? Is het een vliegtuig? Is het een onontdekte diersoort uit Zuid-Amerika?

Verwondering opwekken is een van de manieren om aandacht te trekken. En dat heb je nodig in communicatie. Vaak moet je juist duidelijk zijn: moeilijk taalgebruik heeft helemaal niemand wat aan. Hoe korter hoe beter, je boodschap moet er staan. Geen gelul, wel een goede boodschap. Daarom: Buub Communicatie.

Overigens ben ik nog steeds in de metal: op Huubbellemakers.nl (ook under construction) zie je dat ik ook in te huren ben voor feesten en partijen als Metal-DJ, en natuurlijk luister ik veel en ga ik naar concerten en festivals. En ja, Beëlzebuub is implied.

hele oude foto met vrienden van het orkestje
Categorieën: nieuws

0 reacties

Geef een reactie

Avatar plaatshouder

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *